Mitja Marató de Salou 15.12.13

Sembla una tonteria, però poder tornar a penjar-se un dorsal després de vora 4 mesos i mig fora de joc genera il.lusió. Il.lusió per poder tornar a córrer, per poder competir, per poder retrobar-me amb amics…per tot això em feia especial il.lusió fer la mitja de Salou. Des de que a principis d’agost em vaig fer el trencament muscular, ha sigut tot un procés de feina de formigueta de tornar a agafar confiança i ritme. D’enfortir la cama i també el cap de nou. Tot però s’acaba posant al seu lloc. La marca aquí era el de menys. Tenia clar (i així m’ho havia “indicat” el Manel) que millor no apretar i anar a ritme d’1:30 i mirar com em notava. La teoria era seguir el globus fins els km 20 aprox i a partir d’allí si em sentia amb ganes i portava benzina a les cames, provar de fer un sprint fins al final pujant el rimte. Així va ser. 20 km’s primers molt conservadors, parlant i rient amb el Jaume i altres companys mentres ens anàvem fent passant els primers moments freds del matí. Després la temperatura va ser boníssima. I apretar els darrer km i escaig. Temps final 1:29:00 clavat segons l’organització.

No es pot demanar massa més. Acabar sense cap molèstia, res que fes mal. Això era tot el que desitjava. Si a més tenia en compte que el dissabte ens havíem cascat vora 120 km de bicicleta a ritme viu pujant a Santes Creus amb els companys del Cambrils Club Triatló, doncs això molt satisfet. Ara a continuar treballant i a pensar en la propera fita, la Mitja de Granollers. Felicitar a tots els companys de club que van fer la mitja o els 10 km, de mica en mica tots van agafant ritme, tot i que és encara molt i molt aviat. Les notes es posaran a mitjans de 2014…i esperem que tots aprovats. Al Jaume també la meva enhorabona per la seva millor marca personal i al Sr.Vieito (ens posem de genolls) reverència per la seva victòria a Salou tot i no estar, i és veritat, encara al 100%.

Us deixo 4 fotos del diumenge, i la que potser més m’agrada la de grup a dalt del podi. Què bé ens ho passem.

I gràcies a la meva fan #1 !

Quant a Narcís Domingo

Muntanya, curses, triatló, música, cuinetes i més coses
Aquesta entrada s'ha publicat en BLOG i etiquetada amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

