Un mes i mig més tard…

Aquest és el temps que ha passat des de la darrera entrada. I què ha passat des de llavors? doncs moltes coses, la majoria no massa positives. Recaiguda en la lesió del peu, curses on m’havia inscrit sense poder-hi participar, donar de baixa inscripció a UTMB…continúo? Així són les coses. S’han de gaudir els moments bons i lluitar contra els moments dolents. Per sort les molèsties em permeten fer bicicleta i natació. També t’ho passes bé, però jo sóc corredor, dolent però ho sóc. I quan et treuen o no pots fer allò que més t’agrada és fotut.

Sol.lucions a la vista?

Després de mil i una exploracions més, de passar per fisios, trauma’s i podòlegs, aquesta propera setmana em “fan entrega” d’unes plantilles. Sembla ser que a partir d’ara, a banda de la Rosa, sempre les tindré al meu costat. Si són com ella ja estic salvat.

Problemes amb el pont fan que el peu agafi una forma forçada que fa treballar en excès la zona del tibial posterior i d’altres músculs d’aquella zona.

No serà fàcil, però tampoc ho va ser superar el Neuroma de Morton, i ja és història no? O sigui que tocarà tornar a aprendre a còrrer amb aquelles andròmines dins els peus.

Per sort l’objectiu de fer la meva primera TRI es manté intacte. El 5 de maig si no hi ha res més greu seré a Salou fent l’Extreme Man.

Abans comentava que la vida té coses bones i no tan bones. Aquest cap de setmana en vam tenir una de les primeres, una nevada inesperada ben a prop nostre. La Mola, la Mussara, Prades, tot va quedar ben blanc. No es podia deixar escapar aquesta ocasió, i tot i que mig lesionat i sense poder córrer, em vaig escapar a la Mussara ben d’hora per evitar les gentades que segur després hi van haver. (i amb raó, era un dia fantàstic per anar-hi) El resultat , aquí el teniu:

Espero que la propera entrada contingui notícies una mica més positives.

Quant a Narcís Domingo

Muntanya, curses, triatló, música, cuinetes i més coses
Aquesta entrada s'ha publicat en BLOG i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

