25a Mitja Marató Mollerussa 2012 – Stop and Go !

Aquest cap de setmana va tenir lloc la 25a edició de la Mitja Marató de Mollerussa. Després d’un divendres i dissabte passats per aigua, tots ens esperàvem un matí de pluja i mal temps. Res de res. Calor i un vent no molt fort però sostingut va ser la tònica general durant la cursa. L’aigua va arribar tot just finalitzar la prova, per sort.

Sense massa motivació ni cap marca prevista, a les 10:30 prenia la sortida. Vaig veure la referència de 1h40′, però el ritme era una mica massa lent, al cap de pocs minuts m’enganxo al ritme 1h30′. Que per cert vam anar molta estona a un ritme força superior, per acabar entre 1h27’/1h29′. Tot i que quasi no he corregut seriosament en tot l’estiu, em vaig veure capaç de seguir aquest ritme. Les molèsties al maleït turmell van aparèixer a partir del km 16 o 17. Per llavors només quedava un  parell de rectes i passar pels 2 famosos ponts que acaben de fer petar a la gent. Si a això li sumem el fort vent que ens vam trobar de cara al tornar…només dir que qui feia de “peacer” d’1h30′ va petar i quan quedaven uns 4 km no va poder seguir al davant del grupet.

Quan anava mig decidit a acabar dignament un company em diu per seguir-me. Jo li anava tapant el vent i a les pujades li vaig marcar el ritme. Entre la primera i la segona vaig afluixar per tal de que es tornés a enganxar a mi. Una vegada passat el segon pont el vaig fer còrrer per tal d’arribar sub 1’30h. Ho vàrem aconseguir. De vegades això són petits records que gratifiquen el fet de còrrer…

Ara però cal tornar a la dura realitat. El turmell o sigui la tendinitis no s’ha acabat. He decidit penjar les adidas, trabuco, salomon… fins el 25 de desembre (sortida dia Nadal) o bé fins l’1 de gener de 2013. A veure si amb repòs i tractament aconsegueixo tornar a gaudir de les curses i la muntanya sense arribar a aquests nivells de patiment. La Mitja de Tarragona haurà d’esperar. Faré un Stop per tal de que hi hagi un posterior Go

Hi ha altres coses per fer a banda de còrrer…segur que sí, bicicleta, natació, anar a l’oliva…

Anuncis

Quant a Narcís Domingo

Muntanya, curses, triatló, música, cuinetes i més coses
Aquesta entrada s'ha publicat en BLOG i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

