R.I.P. Brooks Cascadia 7

He trigat unes 30 hores de marxa i 250 km per adonar-me de que les Brooks Cascadia 7, no són el que semblaven. O millor dit, a mi no em va bé. Torno a repetir a mi, perquè no voldria que ningú pensés que no són bones. El que succeeix és que senzillament cada persona és un món, i dins el meu món les Cascadia no hi tenen lloc ara mateix.

El problema bàsicament rau en que són poc estables, i em fan pronar. Aquest moviment irregular del peu ha desencadenat al final en una petita tendinitis del tibial posterior.

El dissabte vaig acabar una mica tocat de la ruta feta. El diumenge però, vaig voler comprovar si amb unes altres sabatilles més estables es repetia. A les 16:30 vaig sortir (aprofitant la fresqueta buffff) per camí de terra amb unes Adidas Supernova Glide amb les que em sento molt còmode. El dolor va continuar, però era més per tot l’acumulat que no pas per l’acció de còrrer d’aquell instant. Vaig aguantar vora una hora a un ritme suau. Ara però, farem uns dies de repòs de còrrer/caminar (i una radiografia per descartar periostitis o microfisura) esperant que el dolor marxi, i buscarem refugi en les Asics Trabuco, Fuji, etc… Les Cascadia, seran per passejar o caminar, però no pas per a res exigent.

Aquestes coses ja se sap, fins que no es prova…

Anuncis

Quant a Narcís Domingo

Muntanya, curses, triatló, música, cuinetes i més coses
Galeria | Aquesta entrada s'ha publicat en BLOG i etiquetada amb , , , , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a R.I.P. Brooks Cascadia 7

  1. danitm ha dit:

    Esperem que no sigui res!!!

Deixa un comentari

