Imatges (no comprades) 10 km MCD

Em sap greu però em nego a pagar 6 eur/ut per cada foto en format digital. Si cada vegada que vaig a una cursa  o prova i en són unes quantes al cap de l’any m’he de gastar 25 euros en fotos, contractaré un fotògraf professional pq m’acompanyi.  Crec que ells mateixos han equivocat l’estratègia, no seria millor posar un preu més econòmic ? llavors, potser no en vendrien més !? Tampoc crec que es passin 20 minuts retocant cada arxiu RAW ?!

Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.

Anuncis

Quant a Narcís Domingo

Muntanya, curses, triatló, música, cuinetes i més coses
Aquesta entrada s'ha publicat en BLOG i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

