Mitja Marató de Mollerussa feta !

Avui ha tingut lloc a Mollerussa, la 24a edició de la Mitja Marató. Una prova amb molt bon ambient i molt ben organitzada per l’Associació Atlètica Xafatolls.

No tenia cap temps previst. Tan sols sortir agafar una mica de ritme i sobre la marxa veure com em trobava. De fet he sortit molt al darrera com demostra la diferència de temps de 40 segons entre la sortida oficial i el moment que he passat per meta.

El temps molt bo. Feia caloreta, núvol i corria una mica d’aire. Més de 600 inscrits a la Mitja i 300 als 8 km.

Saludant a amics i coneguts, pam , donen la sortida i en pocs segons et trobes ja enmig de tot. El ritme al començament suau, fregant els 4’40”/km. A mesura però que passaven els quilòmetres m’anava trobant a gust i anava augmentant. Inicialment volia fer 1h40′ i no patir. Però clar, això és molt difícil. Una vegada caçada la “llebre” que marcava aquest temps, he pensat que potser valdria la pena arribar fins la propera, 1h35′. I aquesta ha sigut la intenció… i vinga a tirar i vinga a tirar i que no arribava de cap manera al noi que marcava 1h35′. Fins que de sobte em trobo el que portava la de 1h30′. Resulta que no n’hi havia de llebre a 1h35′. Encara la busco. Res, així doncs m’he trobat rodant a 1h30′ i la veritat és que encara em sentia bé, molt bé. De fet he deixat el massiu grup que volia assolir aquesta fita, i m’he enganxat a un grup que anava molt i molt lleuger…(massa). el recorregut de Mollerussa és molt i molt pla, però tot just quan queda un parell de quilòmetres per arribar a meta, s’ha de passar per un parell de ponts que passen l’autovia i la nacional. Són horribles. Allà he patit i molt. De fet ja portava patint des del km 15, per tant, ja no venia de dos. Al final 1h28’22” hora de crono, 1h27’46” hora oficial (4’10”/km de mitja). Molt content, perquè m’he vist amb cor de rebaixar la meva millor marca si m’ho preparo bé, no com avui que ha sigut una cursa per fer algo…

Per cert, avui hi havia doble representació de TV3, l’Artur Peguera i Xavier Bonsatre.

I en acabar un merescut descans i dinar de luxe a casa dels notres parents de Mollerussa !

Suposo que aviat els “Xafatolls” penjaran les fotos oficials de la cursa…

Quant a Narcís Domingo

Muntanya, curses, triatló, música, cuinetes i més coses
Aquesta entrada s'ha publicat en BLOG i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

