Cambrils Club Triatló

Ahir dimecres, vaig tenir l’oportunitat d’assistir a una reunió del Cambrils Club Triatló on convidaven a assistir-hi a membres del club i a gent interessada. La veritat és que no m’hi vaig trobar estrany, ja que vaig coincidir allí amb el Marc Balañá, el Jordi Ferré i el Joan Tarrats, amb qui sortíem molt en bici ara fa….. podríem dir uns anyets. El nivell a priori sembla que sigui molt dispar, en el sentit de que hi ha gent molt preparada o millor dit amb moltíssima experiència, i d’altres amb menys o res, com seria el meu cas. Es planifica per aquest proper any una mena de grups en funció de què vol prepara cadascú. No és el mateix fer un triató Sprint que un de llarga durada, o és el mateix un duatló de muntanya que un Ironman per exemple. Cadascú anirà trobant el seu lloc. En el meu cas com tampoc no tinc intenció de competir de moment…no em preocupa massa. Senzillament és qüestió d’agafar tècnica i aprendre al màxim ahhhh i divertir-se, una paraula que de manera sorprenent no va sortir ahir a la reunió ! Quan jo estic 12, 14 o 18 hores caminant i corrent, pateixo però a la vegada disfrutes. Suposo que això també els passa a ells. Crec que serà interessant formar part d’aquesta tropa de “sonats” de l’esport. Tot i que no tinc intenció de deixar de fer alguna cursa de muntanya, o ultra trail o … es pot fer de tot, amb una mica de seny.

De moment avui continuarem amb natació, mentre deixo el cos uns dies sense còrrer ni caminar ni res. De vegades com ahir parlàvem, tens la sensació de que ja t’has recuperat, però no és així. Es requereix un mínim i paciència. Esperarem.

 

Quant a Narcís Domingo

Muntanya, curses, triatló, música, cuinetes i més coses
Aquesta entrada s'ha publicat en BLOG i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

