It’s not Friday, it’s Saturday !

Sí, em sap greu, ahir no vaig poder penjar l’entrada habitual dels divendres. Sigui que vaig anar una mica liat, sigui perquè l’emoció de començar vacances va cegar-me… (no em queden masses més excuses…), vaja que no hi vaig pensar.

I mira que en tenia ganes aquest divendres, per molts motius, perquè el dimecres havia sigut el meu aniversari, perquè havia passat una molt bona setmana, perquè vindran dies molts bons aquestes setmanes…

I què penjar, que pugui transmetre tot aquest bon rotllo, doncs els Fountains of Wayne. Possiblement mai faran un disc de 10, però sí que n’han fet molts de 7, de 8 o de 9 sobre 10.

Aquest seria el cas Sky full of holes. Tot just acabo de començar a escoltar-ho i m’agrada. Té la línia habitual de cançons suaus i d’altres molt més animades. Em quedo amb una d’aquestes: Someone’s Gonna Break Your Heart . No hi ha ni vídeo oficial encara. Suposo que l’acabaran fent…és molt bona. Espero que us agradi. Bon cap de setmana, bon pont i bones vacances.

Anuncis

Quant a Narcís Domingo

Muntanya, curses, triatló, música, cuinetes i més coses
Aquesta entrada ha esta publicada en BLOG. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

